כמה עולה עמוד נחיתה?

עמוד נחיתה הוא מצרך חשוב היום לכל עסק, בין אם המטרות העסק הן מכירת מוצר, שירות או הרשמה לרשימת תפוצה בין השאר. אז כמה עולה עמוד נחיתה היום? מה טווח המחירים לעמודי נחיתה שיעשו את העבודה?

למה העסק שלי צריך עמוד נחיתה?

על מנת להגיע ללקוחות חדשים ברחבי האינטרנט, עלינו להציג את השירות או המוצר אותו העסק מספק. ניתן להציג את העסק על גבי אתר אך לפעמים נרצה למקד ולפקס את הלקוח לביצוע "המרה" (לפי ההגדרה שלנו). לצורך כך נשתמש בעמוד נחיתה שתפקידו לקלוט תנועה של גולשים מהמקורות ברחבי הרשת ולהמיר אותם, כלומר, לגרום להם לבצע פעולה מסויימת תוכלו לקרוא על הקמת עמודי נחיתה בבלוג. 

איפה נפרסם את עמוד נחיתה?

את עמוד הנחיתה נוכל לפרסם ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו'), בפרסום ממומן או בקישור אותו נפרסם בעמוד העסק או בקבוצות רלוונטיות (פרסום אורגני ברשתות החברתיות). נוכל גם לבנות קמפיין ברשת הפרסום של גוגל: בחיפוש, ביוטיוב או בפרסום בבאנרים באפליקציות ואתרים קשורים. תוכלו להעביר את הקישור לעמוד הנחיתה ללקוחות פוטנציאליים בוואטספ, בניוזלטר שנשלח לכתובת המייל של הלקוחות ועוד…

 

מהן האופציות העומדות לפני?

בשוק כיום קיימות מספר פלטפורמות להקמת עמודי נחיתה. ניתן לחלק אותן באופן גס ל2: מערכות מובנות ומערכות פתוחות. פלטפורמות מערכות מובנות מציעות לנו תבניות מוכנות לבניית עמוד נחיתה עם גמישות יחסית ולרוב בחיבור אוטומטי למערכת דיוור או מערכת ניהול לקוחות. מבחינת מחיר, לרוב עלות עמוד נחיתה במערכת מובנית תהיה זולה בטווח הקצר ותדרוש התחייבות לתקופה. במערכות הללו יהיה קשה עד כמעט בלתי אפשרי להעביר את עמוד נחיתה לפלטפורמה אחרת, גמישה או זולה יותר.

בשוף דיגיטל אני בונה אתרים ועמודי נחיתה על פלטפורמת וורדפרס הפתוחה. בה האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, הן מבחינת עיצוב, מבנה, פיצ'רים והן מבחינת האפשרות להרחיב את עמוד נחיתה בבוא העת ולפי הצורך לאתר גדול או חנות.

 

כמה עולה לבנות עמוד נחיתה?

אפשר לומר שהתשובה היא דיי מתבקשת, תלוי. המחיר לעמוד נחיתה תלוי במורכבות העיצובית והמבנית שלו.
עמוד נחיתה יכול להכיל בתוכו תמונה, טקסט וטופס יצירת קשר (עמוד בסיסי אך לעיתים קרובות – פשוט עובד) ומחירו נע בין 600 ל800 ש"ח (*לא כולל אחסון ודומיין). 

עמוד ארוך יותר המספר על העסק ומציג אותו בצורה מורחבת ומפורטת נע בין 1200 ש"ח עבור עמוד מתבנית לעד- 2500 ש"ח לעמוד בעיצוב אישי.

עמוד מכירתי הכולל בתוכו מוצר יתחיל מסכום של 2500 ש"ח ומעלה. 

אפשר ליצור איתי קשר ולקבל הצעת מחיר בהתאם לצורך שלך ובהתאמה אישית. 

עוד בבלוג של שוף

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?