תנאי שימוש לאתר שוף דיגיטל

תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון נקבה אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.
  1. קדימון

    אתר שוף דיגיטל (להלן "האתר") הוא אתר המשתמש כאתר תדמית ייצוגי עבור שוף דיגיטל והנך מוזמנת לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן.

    בנוסף השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרות עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.

    הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

  2. קניין רוחני

    האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר שוף דיגיטל ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר שוף דיגיטל.

    בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכן אישור כתוב מראש.

  3. תוכן האתר

    אנו שואפים לספק לכן את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין עבורכן בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

    קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכן האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמשות באתר.

    התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של שוף דיגיטל ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה (ראי סעיף 3) למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

  4. ניהול משתמשים ומבקרים באתר

    הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמשת ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלה, כתובת הMACID של המחשב שלה או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולשת.

    הנהלת האתר תעשה כל שביכולתה להגן על פרטי המשתמשות הרשומות באתר / מנויות הרשומות באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשות, משתמשות וחברות באתר לה תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר שוף דיגיטל.

  5. גילוי נאות

    באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשות רשומות ומנויות) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולשות, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.

    בכל העת ולבד מאשר גולשות המחוברות לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולשת או כל פרט מזהה אחר.

  6. איזור שיפוט

    בעת שאתן עושות שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחולקת אתן מסכימות להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב.

לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?