בניית עמוד נחיתה מנצח

רוצה לבנות עמוד נחיתה מעולה?
הנה כמה טיפים חשובים לבניית עמוד נחיתה

 

תפקידו של עמוד הנחיתה הוא מיקוד הלקוח בשירות או המוצר שאנו מציעים והבאתו לפעולה. עמודי נחיתה מכילים לרוב מידע ממוקד על המוצר וטופס להשארת פרטים. אך גם אפשרות להורדת קובץ או אפליקציה, הרשמה לניוזלטר ועוד. 

אומנות בניית עמוד נחיתה שמביא תוצאות מתרכזת בעיקר בעיצוב מושך ומעניין, טקסט פשוט ומניע לפעולה, המחשה של המוצר או השירות ואפשרות ליצירת קשר בצורה הנוחה ביותר. 

כמובן שעמוד נחיתה הוא דבר משתנה ותלוי בגורמים רבים. כאן תמצאו כמה טיפים מניסיון רב של בניית עמודי נחיתה שונים. כמו בכל דבר באינטרנט – אין כאן חוקים, אבל כמה עצות מועילות.

לחשוב כמו המשתמש

בבואנו לבנות עמוד נחיתה אני צריכים לחשוב על הדרך שעושה המשתמש. לדמיין עם אילו ציפיות הוא "נוחת" בעמוד ולהוביל אותו בדרך הנכונה לביצוע הפעולה לשמה התכנסנו. 

לרוב המשתמש הגיע ממודעה בה הוא קיבל רעיון כללי לגבי הפתרון לצורך אותו הוא מבקש למלא. מכאן תפקידנו הוא לתת לו בצורה נעימה ונוחה לקריאה, פרטים על הפתרון. על מנת שיגיע בבטחה לפעולה המתבקשת. 

המפתח, כמו שמרמזת הכותרת, הוא תמיד לחשוב מנקודת המבט של המשתמש. למרות שזה מאוד מפתה "לזרוק על הלקוח" את כל המידע, הפרטים ולסגור סיפור. חשוב לזכור, שלרוב הוא עדיין לא מכיר את המוצר וחשובה מאוד דרך הפנייה אליו וההצגה. 

ההולכה של הלקוח מתייחסת לסדר ההצגה של העמוד, מן הפתיח, "ה – Hero", ועד לסופו. הסדר חייב להיות הגיוני ולתת למשתמש את מידע בצורה שמובילה אותו בסופו של דבר להשארת פרטים או ביצוע פעולה רצויה.  

הכנות לבניית העמוד

לפני שמתחילים במלאכת בניית העמוד, חשוב לבצע הכנה של "תחקיר שיווקי מקדים". לסכם ולרשום תשובות למספר שאלות ונקודות חשובות:

מבנה העמוד

כאמור – אין חוקים. אבל כמה כללי אצבע לגבי אילו דברים חשוב שיככלו בעמוד – דווקא יש. הנה מבנה מומלץ שתוכלו להשתמש בו לעמוד נחיתה טוב לאיסוף לידים:

עיצוב אתר ייחודי

נושא חשוב לא פחות הוא עיצוב עמוד הנחיתה. בעת בניית עמוד הנחיתה ישנה חשיבות עליונה לפן הויזואלי שלו. אין יותר מדי הזדמנויות ליצור רושם ראשוני.

שימוש בצבעים שאינם נעימים לעין או עומס ויזואלי של התוכן, עלולים לגרום למשתמש למהר ולצאת מהעמוד. נסו להימנע מיותר מידי אפקטים וקפיצות מיותרות. נוחות וחווית משתמש טובות באתר שלכם הם כרטיס הכניסה שלכם לעולמו של הלקוח.

הדגישו כותרות והפרידו טקסטים עמוסים, הגולשים לא קוראים אלא סורקים את העמוד לרוב. סדרו את העמוד בצורה "אוורירית" ונוחה לקריאה. אל תעשו שימוש בפונט קטן מידי והשאירו "שטחים ריקים" שנותנים לעיניים לנוח. אפשרו לגולש ניווט נוח באתר על ידי הכנסת עוגנים, למעבר לחלקים שונים בתוך העמוד. עשו שימוש ב"בולטים" נקודות נוחות לקריאה מהירה וברורות.

טופס השארת הפרטים צריך להיות בולט והכפתור גדול נוח להקלקה. ספרו לגולש מה יקרה ברגע שילחץ עליו, היו שקופים.

משום שכמעט רוב הגלישה כיום נעשית מהסלולרי – בדקו כי העמוד רספונסיבי למסכים בגדלים שונים ונראה טוב גם בנייד. בדקו זאת במגוון ניידים!

איזו פלטפורמה מומלצת?

כיום ישנן פלטפורמות רבות המציעות בנייה מהירה של עמודי נחיתה. פלטפורמות אלו מאפשרות בניית עמוד נחיתה אשר לרוב מוגבל מאוד מבחינה עיצובית וטכנית.  בשוף דיגיטל אנו עושים שימוש וממליצים לבנות עמודי נחיתה מבוססי וורדפרס שמבטיחים גמישות מירבית, אפשרויות עיצוב בלתי נגמרות עד לרמת הפיקסל ויכולות טכניות גבוהות. בנוסף וורדפרס מספקת אלו יציבות, אמינות, מניעת ספאם ושמירה על פרטיות הגולש שלכם.

עוד עצות קטנות

הנה כמה דוגמאות לעמודי נחיתה בשוף דיגיטל

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?