תהליך בניית אתר אינטרנט

איך אתר נולד? כאן אסביר בצורה פשוטה (וכללית) מהם השלבים לעליית אתר חדש לאוויר.
נתאר במילים את החלום שלך

אפיון אתר

נחשוב על קהל היעד של העסק שלך, נחקור מה עושים המתחרים. ניצור יחד שרטוט מפורט של מבנה האתר, נבין מהי השפה העיצובית האידאלית לאתר שלך ואילו חומרים ומידע נרצה להציג באתר.
נתאר במילים את החלום שלך
קצת עבודה אבל שווה את זה

איסוף חומרים

עכשיו נתחיל לאסוף ולרכז את החומרים לאתר: הטקסטים, התמונות, הסרטונים וכל דבר רלוונטי שנרצה להציג ללקוחות שלך. החלק הזה בעיקרו עבודה שלך אבל - אני איתך לאורך כל הדרך לייעוץ והכוונה!
קצת עבודה אבל שווה את זה
הכיף שלי מתחיל

פיתוח ובניית האתר

כאן נכנס הקסם הייחודי של שוף דיגיטל! נבנה את האתר על מערכת וורדפרס בקוד פתוח כך שהגבולות לא קיימים והכל אפשרי! שוף תדאג ששלב הפיתוח יהיה קצר ומהיר ככל הניתן, כי למי יש כוח לחכות?
הכיף שלי מתחיל
תראו איזה יופי יצא

סבב תיקונים ושיפצורים

הגרסה הראשונה של האתר תשלח אליך לבדיקה בנחת, מומלץ לבדוק את האתר בסלולרי וגם על מחשב נייח. את רשימת התיקונים והשיפצורים נשמח לקבל ממך כדי שהאתר יראה בדיוק כמו שאפיינו.
תראו איזה יופי יצא
יש לך אתר

עלייה לאוויר

הגענו לשלב הסופי! איזה כיף עולים לאוויר, בודקים שהכל דופק כמו שעון שוויצרי וגורמים לכמה שיותר לקוחות לבקר באתר שלך!
יש לך אתר

תהליך יצירת אתר מורכב ממספר שלבים, בין השאר התכנון, העיצוב, הפיתוח וההשקה של האתר. השלבים עיקריים בתהליך יצירת אתר:

  1. תכנון: בשלב זה, יש להגדיר את מטרות האתר ואת קהל היעד. יש לבחון את צרכי המשתמשים ולקבוע את מבנה האתר והתוכן הרלוונטי. נפתח את מפת האתר (sitemap) ולקבוע את התכנים המרכזיים שיופיעו בכל עמוד.

  2. עיצוב: בשלב זה, מעצבים את מראה והתחושה שהאתר יעביר לגולש. בחירת הפונטים, הצבעים, האלמנטים והתמונות המרכזיות לשימוש באתר. עיצוב האתר צריך להיות יעיל, נוח וכמובן יפה, בלי לשכוח לשים דגש על חווית המשתמש.

  3. פיתוח: בשלב זה, מתבצעת בניית האתר באמצעות שפות תכנות וטכנולוגיות רלוונטיות (אנחנו בונים על וורדפרס). התפקודים המרכזיים של האתר מיושמים, הכוללים את יכולת לנווט בין עמודים, מערכת ניהול תוכן, טפסים ותכנות צד לקוח וצד שרת.

  4. בדיקה ותיקונים: לאחר הפיתוח, עובר האתר דרך תהליך בדיקה כדי לזהות תקלות, באגים ובעיות ביצועים. נבדקת תפקודיות האתר, נבדקות תגובות הטפסים ואימות המידע. 

  5. השקה: לאחר הבדיקה הסופית והתיקונים המתבצעים, האתר מוכן להשקה. נעלה אותו על שרת האינטרנט ונבצע העברת דומיין לכתובת החדשה של האתר. נבדוק שהאתר נטען תקין, שהקישורים תקינים ושהתוכן מוצג כראוי.

  6. תחזוקה ושדרוגים: לאחר השקת האתר, יש להתחיל בתחזוקה ובעדכונים שוטפים של התוכן והפונקציות. ניתן להוסיף תוכן חדש, לעדכן תמונות ומידע, לבצע תיקוני באגים ולהוסיף יכולות חדשות לאתר.

בעת תכנון ופיתוח האתר, חשוב לשמור על תהליך תכנון טוב, תקציב זמן ומשאבים מתאימים ושיתוף פעולה טוב בין צוות העיצוב, הפיתוח והתוכן. הקפידו על העקרונות המנחים, וזה יסייע לכם ליצור אתר אינטרנט מוצלח המספק למשתמשים חווית משתמש נוחה ואיכותית.

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »

רוצה לדבר על העסק שלך?

או למלא טופס:

לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?