שאלות ותשובות על בניית אתרים

ריכזתי כאן כמה שאלות שעולות וחוזרות פעמים רבות בשיחות שלי עם לקוחות ואת התשובות שהשבתי עליהן. אם יש לך שאלות נוספות אשמח שנדבר 🙂

שוף דיגיטל בונה אתרים על פלטפורמת וודרפרס. וורדפרס מאפשרת בניית אתר בקוד פתוח, כך שהאפשרויות בלתי מוגבלות מבחינת עיצוב, שדרוג ואפשרויות בנייה.

זוהי כמובן שאלה מאוד כללית. המחירון לבניית אתר תלוי בגורמים כגון: גודל, מורכבות, עיצוב וכמובן סוג האתר. נשמח להציע לך מחיר משתלם והוגן בהתאם לצורך שלך.

שוף מבטיחה בניית אתר במהירות וללא עיכובים מיותרים. זמן העלייה לאוויר תלוי בגודל האתר ומורכבותו. באופן כללי בניית אתר לוקחת בין יומיים ל-14 יום.

כמובן! הכל תלוי במידת היכולת הטכנולוגית שלך 🙂 שוף מציעה שעה שלמה בה נלמד כיצד לבצע שינויים באתר. אם תרצו ללמוד יותר, תוכלו לרכוש בנק שעות לימוד.

נשמח להציע לך אחסון אתר ורכישת דומיין ישראלי\בינלאומי דרך שוף דיגיטל. ניתן כמובן גם לרכוש את הדומיין והאחסון בנפרד ונשמח לסייע לך בהתקנה.

חד משמעית כן! לאחר השלמת הבנייה, האתר וכל החומרים שעליו בבעלות הבלעדית שלך! אפשר להעביר אותו לאחסון אחר או לשנות כל דבר בו!

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »

רוצה לדבר על העסק שלך?

או למלא טופס:

לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?