שיפור מהירות אתר

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים בוחרים לזנוח את כרטיס הביקור המודפס ולעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי בסלולרי, המרכז בתוכו את כל הנכסים הדיגיטליים של העסק בצורה נוחה וחכמה. למה כדאי לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי והן הייתרונות של פלטפורמה?

כמה חשובה מהירות אתר?

כמה זמן עובר עד שהתייאשת מלחכות שאתר יעלה? שניה? חמש שניות? אין ספק שהסבלנות שלנו בעולם הדיגיטלי ותרבות האינסטנט התקצרה משמעותית. בסה"כ רצינו להיכנס לעמוד מאמר, לרכוש מוצר, להירשם לשירות או לקרוא כל עמוד מידע ברשת וציפינו שהעמוד יטען במהירות. 

לפי מחקרים רבים שעשו, חלק גדול מהגולשים ינטשו את העמוד במידה והוא נטען במהירות של יותר מ-3 שניות. מהירות אתר גבוהה חשובה לחווית לקוח, נוחות השימוש, וכן, גם אמינות של אתר. אתר איטי נתפס כמיושן ופחות שימושי.

כלים לבדיקת מהירות אתר

אתרים רבים מאפשרים לנו למדוד, להבין ולשפר את מהירות האתר שלנו. הן נותנים מדדים, הצעות ואפילו נותנות לנו ציון מהירות.

באתרים אלו ניתן לשנות את מיקום הבדיקה, המכשיר ממנו גולשים ועוד, כדי להבין ולנתח בצורה מדוייקת יותר.

שלושת האתרים הנפוצים ביותר לבדיקת מהירות אתרים:

מהירות אתר וקידום בגוגל?

לאחרונה פרסמה גוגל שמהירות אתר תשפיע באופן מרכזי וחשוב על תוצאות החיפוש האורגני של אתרים וכמובן גם על הממומן. זאת כמובן מעבר לרלוונטיות האתר ומדדים נוספים. גוגל רוצה לוודא שעמוד נחיתה מהחיפוש יהיה נוח ונגיש וכמובן נטען במהירות, כך שהגולשים לא יבחרו לנטוש את הדף.

מה מעכב לנו את האתר?

כאן התשובה משתנה מאתר לאתר. כאשר פונים לשפר אתר או עמוד מסויים, בוחנים אותו ומנתחים את הגורמים המעכבים את הטעינה שלו. החל מתמונות גדולות וכבדות מידי, דרך איטיות שרת, טעינה מיותרת של פונטים ואייקונים, תוספים וקבצים מיותרים הנטענים שלא בצורך, קוד כבד מידי ועוד.

אנו נעזרים בכלי בדיקת המהירות שציינתי למעלה לניתוח ובשיטות שונות לשיפור מהירות האתר.

מה כולל שיפור מהירות אתר

האתר שלי איטי, מה עליי לעשות?

מזל שהגעתם עד כאן, בשוף דיגיטל, שיפור מהירות האתר שלך מובטחת. אם האתר שלך איטי, תמיד מומלץ לפנות למומחה (ומומחית) לשיפור מהירות אתרים. 

ישנן בעיות העלולות להתעורר בהמהלך שיפור המהירות, ובמקרה של אדם לא מיומן יתכנו תקלות באתר כמו: בעיות תצוגה, טעינה חלקית של האלמנטים ודפים שלמים באתר, ועד לשבירת האתר כולו.

כאמור, שיפור מהירות האתר היא הכרחית ודורשת מיומנות ומקצועיות מקסימלית.

דוגמא לאתר ששיפרתי לו מהירות

הנה לדוגמא, אתר שבנינו לפני זמן מה, ולבקשת הלקוח שיפרנו את מהירות הטעינה של האתר תוך 4 שעות עבודה בלבד. ניתן לראות שיפור משמעותי בציון במובייל וכן בציון המהירות בדסקטופ, ביחס למה שהיה בתחילת התהליך. 

שיפור מהירות אתר דסקטופ לפני

ציון במחשב לפני שיפור מהירות

שיפור מהירות אתר דסקטופ אחרי

ציון במחשב אחרי שיפור מהירות

עלות שיפור מהירות אתר

עלות שיפור מהירות אתר משתנה בהתאם למבנה האתר וכמות העבודה הנדרשת לשיפור.

אשמח לתת לך הצעת מחיר מותאמת ומשתלמת לשיפור מהירות האתר שלך! 

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »

רוצה לדבר על העסק שלך?

או למלא טופס:

לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?