מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים בוחרים לזנוח את כרטיס הביקור המודפס ולעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי בסלולרי, המרכז בתוכו את כל הנכסים הדיגיטליים של העסק בצורה נוחה וחכמה. למה כדאי לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי והן הייתרונות של פלטפורמה?

כרטיס ביקור דיגיטלי - מה זה בעצם?

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו עמוד אינטרנט לכל דבר ועניין, העמוד נבנה בצורה רספונסיבית, כלומר מותאמת בצורה מלאה לטלפונים החכמים והמתקדמים. הכרטיס הדיגיטלי עושה שימוש בתכונות החכמות של הטלפונים הסלולרים, כדי להציג את פרטי הקשר של בעל הכרטיס, בצורה נוחה ומעוצבת. וכן לרכז את הקישורים לנכסים הדיגיטליים של העסק. 

הכרטיס הדיגיטלי ניתן לשיתוף בצורה נוחה ופשוטה ללקוחות פוטנציאליים ולהצגת כלל הקישורים והמידע ללקוחות הקיימים – הכל במקום אחד.

ניתן בנוסף להוסיף רשימת שירותים, אודות או סיפור העסק בקצרה, סרטונים וכל דבר שתרצו להדגיש ולהעביר ללקוחות שלכם.

היתרונות של כרטיס דיגיטלי לעסק

אילו פרטים נציג בכרטיס?

כאמור, בכרטיס הביקור הדיגיטלי נציג את פרטי ההתקשרות של העסק. הדרכים הנוחות ביותר שלקוחות יכולים לפנות אליכם. וכן את כלל הנכסים הדיגיטליים של העסק.

כמות הכפתורים אינה מוגבלת, אך חשוב לנסות ולהישאר תמציתיים ולאפשר ללקוחות להגיע אליכם בקלות וכן לשתף את הכרטיס בנוחות.

דוגמאות לכפתורים בכרטיס הדיגיטלי:

מה לגבי עיצוב?

כרטיס הביקור נבנה על פלטפורמת וורדפרס ואלמנטור פרו, לכן אפשרויות העיצוב וההתאמה האישית הן בלתי נגמרות. מומלץ לעצב את הכרטיס כך שיהיה תואם לנראות הכללית של העסק (הלוגו, האתר, השירותים המוצעים וכו').

ניתן לשלב תמונות אווירה, רקעים, עיצוב כפתורים שונה ומגוון, סרטון הצגה עצמית וכן אייקונים ייחודיים.

מה ההבדל בין כרטיס דיגיטלי לעמוד נחיתה?

רבים תוהים לגבי הצורך בכרטיס ביקור דיגיטלי, אם קיים עמוד נחיתה או אתר לעסק. המטרה של עמוד נחיתה הוא פרסום העסק בגוגל או ברשתות החברתיות. עמוד נחיתה מציג שירות או מוצר ספציפי אותו תרצו לקדם ופונה לקהל הלקוחות במסר מדוייק וממוקד. הוא רלוונטי ללקוחות המתעניינים בשירותים שלכם ומניע את הלקוח לבצע פעולה מסויימת. כגון: יצירת קשר, הרשמה לאירוע או לרשימת תפוצה, הורדת קובץ, צפייה בסרטון וידאו, רכישת שירות מסויים מהעסק וכו'.

לרוב לא נפנה את הלקוחות שהגיעו לעמוד הנחיתה לקישורים חיצוניים על מנת לא לאבד אותם בתהליך ההנעה לפעולה. המטרה היא השארת הגולש בעמוד והעברתו בתהליך ברור עד להשגת היעד שלשמו הוקם העמוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם חלופה חדישה ונוחה לכרטיס הביקור הישן מהקרטון. הוא מיועד להחלפת פרטים במפגש וירטואלי או אישי מול לקוחות. הכרטיס הדיגיטלי לא נוצר במטרה לייצר מכירה או להניע לפעולה בצורה ישירה. הוא אינו דורש תחזוקה שוטפת מעבר לעדכון פרטים במידה ויש שינויים. ולכן העלויות שלו זולות ונוחות יותר מעלויות של עמוד נחיתה.

איך נשתף את הכרטיס עם לקוחות חדשים?

שיתוף כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להיעשות בכמה צורות, לפי הנוחיות והכירותכם עם קהל הלקוחות שלכם. הדרכים הנפוצות ביותר לשתף כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בכפתור הוואטספ הייעודי, שליחת הכרטיס בSMS או סריקת ברקוד QR בעזרת כל מצלמת טלפון חכם. 

עלות כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

כיום קיימות חברות רבות המציעות בניית כרטיס ביקור וירטואלי. ובהתאם לכך טווח העלויות הוא רחב ומשתנה. המחירים נעים בין 500 ל-900 ש"ח לשנה. חשוב לשים לב למה שהחברות השונות מציעות ומה כוללת העלות. האם העלות השנתית נשארה זהה בשנה השנייה, האם שינויים ועדכונים כלולים במחיר, האם האחסון וההקמה מגולמים במחיר וכו'.

שוף דיגיטלי מציעה לכם עיצוב ייחודי ומותאם אישית, עלויות הקמה דומיין ואחסון, עדכונים ללא הגבלה במחיר בלעדי כולל של 600 ש"ח לשנה ובחידוש שנתי של 250 ש"ח בלבד!

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?