למה לבנות אתר?

למה בעצם כדאי לבנות אתר אינטרנט? אילו סוגי אתרים קיימים ומה הסיבה שכל כך הרבה עסקים עוברים לעולם הדיגיטלי? כנסו ולמדו הכל.

הרגע לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלך הגיע?

ההחלטה לבנות אתר לעסק נראית כמעט בלתי נמנעת בעולם הדיגיטלי של היום. עולם בו סביר להניח שהמתחרים שלכם כבר מתחזקים עמוד אינטרנט ופונים ללקוחות פוטנציאלים רבים. כמעט כל פעולה, בכל תחומי החיים, נעשית באמצעות האינטרנט. העולם הדיגיטלי ייחודי, מורכב ושונה מעולם העסקים הפיזי המוכר לנו וההצלחה תלויה במשחק לפי הכללים הנכונים. 

מהי החשיבות של בניית אתר?

בניית אתר אינטרנט או עמוד נחיתה ייעודי למוצר או שירות מהווה מעבר להיותה הכרחית לכמעט בכל תחום עסקי. אופציה טובה למשיכה והגעה לקהלים חדשים וכן דרך מצויינת לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים. גולשים אשר מגיעים לאתר שלך יכולים ללמוד על עליו המון. על העסק, מוצריו, שירותיו, מי העומדים מאחוריו וכן מידע מקצועי על תחום הפעילות, מידע חיוני כגון שעות פתיחה או אפילו ממשק לרכישת מוצרים או שירותים. המשמעות הישירה היא שעסק המפגין נוכחות ראויה ברשת עשוי לגלות, לשמחתו, שמעגל הלקוחות שלו גדל והוא אף יוצר בהם תחושת נאמנות למותג.

עיצוב אתר ייחודי

נושא חשוב לא פחות הוא עיצוב אתר האינטרנט. בעת הקמת העמודים ישנה חשיבות עליונה לפן הויזואלי שלו. אין יותר מדי הזדמנויות ליצור רושם ראשוני. גולש שנכנס לאתר ונתקל בעיצוב לא נכון, צבעים שאינם נעימים לעין או עומס ויזואלי של התוכן, עלול במהרה לצאת מהאתר שלכם. מכאן אין זה בלתי נמנע שיעבור לאתר של המתחרים. נוחות וחווית משתמש נכונה וטובה באתר שלכם הם כרטיס הכניסה שלכם לעולמו של הלקוח. בעמוד הזה תוכלו לקבל השראה מכמה אתרים שבנינו.

ומה לגבי עמודי נחיתה?

תפקידו של עמוד הנחיתה הוא מיקוד הלקוח בשירות או המוצר שאנו מציעים והבאתו לפעולה. השארת פרטים, הורדת קובץ, הורדת אפליקציה, הרשמה לניוזלטר ועוד. האומנות היא עיצוב מושך ומעניין, טקסט פשוט ומניע לפעולה, המחשה של המוצר או השירות ואפשרות ליצירת קשר בצורה הנוחה ביותר. 

אנו ממליצים לבנות עמודי נחיתה מבוססי וורדפרס אשר מאפשרים גמישות עיצובית, אמינות ואפשרויות טכניות בלתי מוגבלות.

קראו בבלוג שלנו טיפים על איך בונים עמוד נחיתה חכם, מנצח ואפקטיבי.

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?