חנות אינטרנטית – מה צריך לקחת בחשבון

מה צריך להכין כדי לפתוח חנות אינטרנטית?

רוצים להגיע לקהל לקוחות רחב יותר בעזרת חנות אינטרנטית? למכור מוצרים או שירותים בעזרת חנות וירטואלית? הנה כמה דברים שצריך להכין.

עולם האיקומרס (e-commerce) – המסחר האלקטרוני, התקדם והתפתח בשנים האחרונות עד כדי כך שניתן לקנות כל דבר כמעט ברשת האינטרנט. אם בשנים עברו חשבו שקנייה בחנות אינטרנטית אינה בטוחה ושרבים יחששו מלרכוש מוצר ללא בחינתו הפיזית, היום ברור כבר לכולנו שלא כך הדבר. קניוני ענק וירטואליים: ebay, אמאזון, עלי אקספרס ועוד, הוכיחו כבר מזמן שרבים אפילו מעדיפים קנייה באמצעות חנות אינטרנטית על הגעה לחנות פיזית.

התפתחות טכנולוגיית הטלפונים הסלולריים והנגישות של האינטרנט בכל מקום, הביאה לכך שקל יותר לרכוש במהירות כמעט כל דבר. אם יש בידכם כבר מוצר או שירות אותו תרצו למכור גם באמצעות חנות וירטואלית, הנה כמה דברים שכדאי לדאוג להם.

לפני שמתחילים במלאכת בניית העמוד, חשוב לבצע הכנה של "תחקיר שיווקי מקדים". לסכם ולרשום תשובות למספר שאלות ונקודות חשובות:

התוכן לחנות הוירטואלית

חנות אינטרנטית, שלא כמו חנות פיזית זקוקה לכמה תכנים כתובים. זאת על מנת לתת ללקוח מידע הכרחי שיעודד רכישה:

הגרפיקה לחנות

חיבור למערכת סליקה וחשבוניות

על מנת לאפשר ללקוחות לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ולהנפיק חשבוניות יש צורך לחברת את החנות למערכת סליקה. בנוסף עדיף לעבוד עם מערכת המנפיקה חשבוניות דיגיטליות ישירות ללקוח.
על המערכת להיות אמינה ובטוחה, זריזה, פשוטה ונוחה לתפעול. בארץ קיימות לא מעט מערכות שעולות בקנה אחד עם דרישות אלו ובמחירים נוחים. נשמח לסייע, להפנות ולהמליץ על חברות אמינות וטובות.

עוד החלטות שחשוב לקחת בחשבון

על איזו פלטפורמה להקים את החנות הוירטואלית?

כיום ישנן פלטפורמות רבות המציעות בנייה מהירה של חנות אינטרנטית. פלטפורמות אלו מאפשרות בנייה אשר לרוב מוגבל מאוד מבחינה עיצובית וטכנית.

בין הפלטפורמות המובילות והמוכרות הקיימות כיום בשוק: Shopify, קוניבו, Wix, WooCommerce

בשוף דיגיטל אנו עושים שימוש וממליצים לבנות חנות אינטרנטית מבוססת וורדפרס. עם התוסף WooCommerce. מערכת זו מבטיחה גמישות מירבית, אפשרויות עיצוב בלתי נגמרות עד לרמת הפיקסל ויכולות טכניות גבוהות. בנוסף וורדפרס מספקת אלו יציבות, אמינות, מניעת ספאם ושמירה על פרטיות הגולש שלכם.

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?